Wednesday, April 30, 2014

Máscaras Luchador De Cinco De Mayo/ Luchador Masks for Cinco De Mayo

free luchador masks, cinco de mayo
This set of Luchador Masks are very vibrant and colorful! These are one piece 3D masks that you print onto cardstock, cut and fold to shape paste together for the wonderful 3-D effect.

Being 3 dimensional they fit the face better and they look so cute!

This project is a little more work than the other listed on this page but it really does look nice!

I was a little leery about this site at first because there was no "download button", there was a space for my email address and name telling me that if I provided this information that they would send me the download.  Before I took the chance on sharing something malicious with you guys I requested the download, recieved it, and waited to make sure that this was not a virus or spam.  It seems clean, and I really do like the loud colors! :)

Six masks in total, including one blank mask that you can decorate as you like!
*Full instructions come with download

Este conjunto de Luchador máscaras son muy vibrante y colorido!  Estos son una pieza máscaras 3D que imprime en cartulina, cortar y doblar para dar forma a la pasta de juntas por el maravilloso efecto 3-D.

Siendo 3 dimensiones se ajustan a la cara mejor y se ven tan lindos! 

Este proyecto es un poco más de trabajo que el otro que aparece en esta página, pero lo que realmente se ven bien! 

Yo estaba un poco preocupado acerca de este sitio en un principio porque no había "botón de descarga", hubo un espacio para que mi dirección de correo electrónico y el nombre que me decía que si me dieron esta información que me iban a enviar a la descarga. Antes de tomar la oportunidad de compartir algo malicioso con ustedes que solicité la descarga, recibí, y esperé para asegurarse de que esto no era un virus o spam. Parece limpio, y la verdad es que al igual que los colores fuertes! :)

Seis máscaras en total, incluyendo una máscara en blanco que puede decorar como quieras!
*Instrucciones completas vienen con descarga


CONTRIBUTOR: -Stephanie Corchado-C. of LIFEINENGSPANOL.BLOGSPOT.COM

No comments: